Comemorarea victimelor stalinismului

 

6 iulie zi de doliu pentru comemorarea băștinașilor noștri - victime ale celui de-al doilea val de deportări 5 - 6 iulie 1949.

Regimul totalitar stalinist a transformat acest colț de pământ într-un adevărat poligon pentru efectuarea celor mai oribile experiențe politice, sociale, economice, culturale și identitare. Mecanismul terorii în masă nu făcând distincții între victime, nu admite indulgențe. Sub gilotina așa numitei „Troica specială” au căzut unii după alții țărani, intelectuali, muncitori, preoți, oameni nevinovați care n-au avut parte nici de un proces de judecată, nici de o înmormântare creștină. Organele de represiune ale regimului stalinist se întreceau să fie condamne nu pentru infracțiuni reale, ci pentru infracțiuni inventate, nesocotind legile și dreptul uman, semănând în urma lor moarte, dureinți umă. Un efect scontat al deportării din 1949 a fost în regimentarea accelerată în colhozuri. Această mașină totalitară stalinistă de tocat oameni și popoare au efectuat execuții sumare, dosind urmează asasinarea a sute și mii de oameni nevinovați în subsolurile NKVD sau în gropile cu var. Omorurile în masă, impunerea unor taxe și impozite sufocante țăranilor, prigoana preoților și Bisericii au dus la instaurarea atmosferei de frică și teroare.

Este binevenită onorarea și comemorarea tuturor victimelor regimului totalitar stalinist, tuturor victimelor Holocaustului, tuturor celor care, în anii crunți de teroare, represiune și opresiune au avut de pătimit, precum care și șior celorceor opus rezistență regimului, punându-și viața în pericol.


Larisa Prisacari, șef serviciu relații cu publicul

Comentarii

  1. Vă rog să citiți acest lucru, vă sunt foarte recunoscător Dr. WHITE pentru ajutorul pe care l-ați dat familiei mele și pentru că mi-ați adus familia înapoi la mine după ce s-a pierdut orice speranță datorită faptului că am luat contact cu mulți jucători de vrăji atât online, cât și fizic, dar nimeni nu a putut să mă ajute până nu l-am întâlnit pe Dr. WHITE viața mea a fost foarte rănitoare, de asemenea, plină de bucurie fericire, pentru că în cele din urmă familia mea a revenit ca una, de când m-ai ajutat, soțul meu mă tratează foarte frumos și mă tratează ca pe o regină care Întotdeauna mi-am dorit cel mai important lucru să nu mai aibă amantă, îmi acordă atenția de timp ca niciodată. Mulțumesc foarte mult Dr. WHITE, poate ajuta oricare dintre aceste probleme.

    (1) Îți dorești Ex-ul înapoi?
    (2) Ai mereu coșmaruri?
    (3) Vrei să fii promovat la locul de muncă?
    (4) Vrei să alerge după tine femei / bărbați?
    (5) Vrei o vrăjeală să poarte un copil?
    (6) Vrei să fii bogat?
    (7) Vrei ca soțul / soția ta să te iubească pentru totdeauna?
    (8) Vrei să îți crești dimensiunea pula? / Să dureze mult când faci sex?
    (9) Doriți să vă recuperați banii pierduți?
    (10) Vrei să oprești divorțul?
    (11) vraja pentru a primi departamentul.
    (12) Vrei ca orice dorință să fie acordată de cineva?
    (13) Vrei ca vraja să concepă?
    (14) Ai nevoie de un inel magic?
    (15) Vă este greu să câștigați un caz în instanță?
    (16) Vrei să te căsătorești cu partenerul tău cât mai curând posibil?

    adresa de e-mail este: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu